Czerwiec 20 2018 09:52:01
· Wzdręga
· Zębacz
Przyklej zdjęcie.
Wejdz na strone Kliknij Kliknij na : eigenes Bild anbringen Wybieramy zdjęcie z dysku. Nastepnie zaznaczamy: Ich bestätige...... Wpisujemy adres strony: Link ..... I klikamy na : Auf die pinnwand
Goście na biwaku
Przygotował Stanlej

Corocznie jeżdżę na minimum dziesięciodniowe pobyty nad jezioro Woświn.
Mam swoją ulubioną dziką plażę z dojazdem do samej wody. Jest to świetne miejsce do biwakowania i wodowania łódki, jest też duża kładka, na której nieraz zasiadam na nocne łowienie linów.
Najlepsze jest to, że jestem sam na sam z przyrodą i rybami których jeszcze w tym jeziorze nie brakuje, mimo dużej presji rybackiej.
Żeby nie rybacy, czułbym się jak pan tej części akwenu. Wędkarzy jest tam jak na lekarstwo, jedynie paru miejscowych czasami wędkuje, jak mają trochę wolnego od ciężkiej pracy w rolnictwie.
Uwielbiam łowić w sierpniu nie dość, że dobrze bierze okoń, a i szczupak zaczyna ruszać do żerowania. Byłem już tydzień na biwaku.
W nocy łowiłem liny, o czwartej rano poszedłem padnięty spać do samochodu. Miałem sobie podrzemać do południa, potem zjeść obiad i wypłynąć porzucać trochę spinningiem. Z moich planów nic jednak nie wyszło, bo siódmej zadzwoniła komórka, z wizytą zapowiedzieli się dorośli synowie mojego szwagra.
Trochę się ogarnąłem, umyłem i ogoliłem, nie chciałem chłopaków wystraszyć swoim tygodniowym zarostem.
Jeszcze wzięliby mnie za yeti i zaczęli strzelać z wiatrówki, bo mieli ją ze sobą zabrać. Mieliśmy zrobić zawody w strzelaniu do do puszki. Przede wszystkim jednak spinningować w zatoce z łódki.
Dwa spinningi miałem uzbrojone, bo codziennie z nich korzystałem, zacząłem szykować trzeci, każdy powinien mieć swój kij dla siebie.
Byłem już po śniadaniu, kiedy na plażę wjechała skoda, a z niej wysiadł : starszy Piotruś i młodszy o dwa lata Karolek.
Uśmiechnięci od ucha do ucha witali wuja i zaczęli pokazywać wiatrówkę, nowy ich nabytek.
Zastanawiałem się cały czas intensywnie , jak mam z nimi pływać moją małą łódką. Łajba miała tylko dwa i pół metra długości, więc chyba najpierw powędkuję z jednym, a później z drugim.
Bracia nie mogli się zdecydować, który wsiądzie pierwszy do łódki, bo ten drugi będzie musiał się nudzić na brzegu. Uspokoiłem ich, jak powiedziałem, że będziemy łowić w trójkę.
Z wielkim trudem odbiłem od brzegu, łódka dużo bardziej się zanurzyła niż zwykle, ale było nawet znośnie. Wędki już wcześniej rozwinęliśmy, podbieraka nie zabraliśmy z braku miejsca, mieliśmy z sobą pudło z przynętami i siatkę na złowione ryby. Ale nie bardzo wierzyłem, że coś złowimy, bo robiliśmy za dużo hałasu.
Ustawiliśmy się na niewielkim wzniesieniu dna, na szczycie było około czterech metrów, a nieco dalej już zdecydowanie głębiej.Za czym zdążyłem się zakotwiczyć Piotruś holował już szczupaka.
Po podebraniu go ręką za grzbiet, Karolek spokojnie mówi. że też coś ciągnie. Rzeczywiście, do siatki trafił następny ponad półmetrowy essox.
Chłopcy, chociaż byli dopiero drugi raz w życiu na rybach, spisywali się jak rasowi wędkarze.
Taką mamy teraz zdolną młodzież, że za co się nie wezmą, to wszystko im wychodzi. Zaczęli holować na przemian, raz jeden, raz drugi. Ładne szczupaki i wyrośnięte okonie zaczęły lawinowo wędrować do siatki.
Ja nie miałem czasu zarzucić swojego spiningu, bo musiałem podbierać i odhaczać ich ryby.
Po trzech godzinach zrobiło się zbyt niewygodnie na tej naszej skorupce, postanowiliśmy więc zakończyć tą rzeź na drapieżnikach. Dopłynęliśmy zadowoleni do brzegu i zaczęliśmy planować strzelanie do celu z wiatrówki.
Tym razem to ja wygrałem zawody, chociaż wiatrówkę miałem pierwszy raz w życiu, też chyba jestem zdolny.
Pietia i Bolo zapakowali część połowu do samochodu, a parę okoni zostawiłem sobie na kolację.
Odjechali zadowoleni, machając mi na pożegnanie i życząc udanych połowów, a ja poszedłem wreszcie spać, oby przyśniła mi się jakaś piękna syrena.

Temat na forum w tym linku

Wszelkie prawa do całej zawartości Serwisu internetowego www.narybki.net jak i www.narybki.vot.pl są zastrzeżone. Użytkownik ma prawo do pobierania oraz drukowania całych stron lub fragmentów . Żadna część Serwisu nie może być w celach komercyjnych kopiowana w całości lub części, transmitowana elektronicznie lub w inny sposób, modyfikowana, linkowana lub wykorzystywana - bez uprzedniej zgody autora tekstu, lub serwisu narybki.net.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Przetłumacz stronę

Losowa Fotka
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Exodus
19-06-2018 21:21
Piękny mecz, mogło być np. 1-15 a było tylko 1-2, trza umieć grać Wink

MatiQ
19-06-2018 19:38
Panowie jestem przerażony tym co się dzisiaj działo, oby to nie był mecz pożegnalny z mundialem..

Semi
19-06-2018 18:27
Chyba masz rację. Smile

Labedziak
19-06-2018 18:21
disa Chyba dziś nikt wyniku nie trafi.

Abramis
19-06-2018 17:53
Polski atak nie istnieje w tym meczu bezradny

Piorek
19-06-2018 17:52
Tragiczna pierwsza połowa w Naszym wykonaniu ... Mam nadzieję, że w drugiej połowie to się zmieni ...

Abramis
19-06-2018 17:51
Cześć, a jednak Polak strzelił pierwszą bramkę Zolta

Semi
19-06-2018 17:50
Marna ta pierwsza połowa meczu. Smile

stan2010
19-06-2018 08:55
Witam Wink

MatiQ
18-06-2018 22:05
Jutro pompowany balonik eksploduje, tylko w jakim nastroju ?1!

47,427,042 unikalne wizyty Original Theme, Athos, by Thomas - Modified into Athos_Grey by Exodus