Czerwiec 20 2018 09:51:21
· Wzdręga
· Zębacz
Przyklej zdjęcie.
Wejdz na strone Kliknij Kliknij na : eigenes Bild anbringen Wybieramy zdjęcie z dysku. Nastepnie zaznaczamy: Ich bestätige...... Wpisujemy adres strony: Link ..... I klikamy na : Auf die pinnwand
Połowy w Stepnicy
Przygotował Stanlej

Wybraliśmy się z kolegą na ryby do Stepnicy.
W nocy był mróz -3 stopnie C.
Gdy o szóstej rano mieliśmy wyjechać na ryby , musieliśmy nieżle się natrudzić skrobiąc szyby samochodu z lodu. Nad ślepy kanał w Stepnicy zajechaliśmy około godziny siódmej. Wyszliśmy z samochodu i naszym oczom ukazał się zamarznięty kanał.
Załamani patrzyliśmy na skutą cienką warstwą lodu wodę i gdzie tu łowić ? Już mieliśmy przemieścić się na pobliską rzeczkę Gowienicę, jednak zwróciłem uwagę, że w oddali jacyś wędkarze łowią ryby.
Podjechaliśmy bliżej i rzeczywiście w niektórych miejscach kanał był wolny od lodu. Zajęliśmy wolne miejsca, rozstawiliśmy krzesła wędkarskie i zarzuciliśmy po jednej wędce spławikowej do wody.

Prądu wody nie było więc zastosowałem delikatny zestaw na odległościówce. Brania zaczęły się od razu, ale okonki zjadające nam białe robaczki nie były imponujących rozmiarów. Postanowiłem spróbować łowić na kukurydzę, chcąc się pozbyć brań niewymiarowych okonków i jazgarzy, ale to niewiele dało.
Ryby na kukurydzę nie brały wcale, mimo solidnego zanęcenia łowiska. Postanowiłem zmienić miejsce ,odszedłem dwieście metrów w dół kanału i znalazłem obiecujące miejsce, gdzie widać było oczkujące ryby.
Jednak i tu ryby nie chciały ze mną współpracować. Pomyślałem, że jeszcze z godzinkę powędkuję i wrócę do kolegi, może razem coś wymyślimy.
Gdy już miałem się zwijać podjechał do mnie samochód, wysiadł z niego starszy, miły pan i zaproponował mi ryby.
Miał całe wiaderko płoci, dostał je od rybaków, ale za bardzo ich nie chciał, pewnie wolałby okonie, więc zaproponował mi wzięcie ryb za darmo.
Z chęcią przesypałem płotki do mojego wiaderka, podziękowałem serdecznie i po zwinięciu wędki udałem się do kolegi. Henryk złowił jakimś cudem wymiarowego lina i to była jedyna ryba tego dnia.
Nie wyprowadzałem go z błędu, że moje wiaderko ryb złowiłem pod krzaczkiem, gdzie aż się roiło od płoci, no i że jestem mistrzem i ryby trzeba umieć łowić.
Trochę przygaszony zaproponował, byśmy wracali do domu. Wziął ode mnie trochę ryb dla Felka ,jego wspaniałego kota, który zawsze czeka na powrót swojego pana i na ryby do zjedzenia.
Gorzej jak kolega wraca bez ryb, Felek jest wtedy ciężko obrażony. Henryk w czasie powrotnej jazdy prawie się nie odzywał, podejrzewam że nie był w humorze z powodu batów, jakie ode mnie dostał w współzawodnictwie wędkarskim.
Na rybach często ze sobą rywalizujemy o palmę mistrza dnia, muszę powiedzieć, że jest różnie, raz on wygrywa, a raz ja.
Na drugi dzień po rybach zadzwoniłem do niego i powiedziałem mu całą prawdę o moich złowionych rybach. Od razu odzyskał humor i powiedział- no i kto jest wczorajszym mistrzem, prawda, że ja. Niestety jednak on, ale drugim razem może ja nim będę.

Temat na forum

Wszelkie prawa do całej zawartości Serwisu internetowego www.narybki.net jak i www.narybki.vot.pl są zastrzeżone. Użytkownik ma prawo do pobierania oraz drukowania całych stron lub fragmentów . Żadna część Serwisu nie może być w celach komercyjnych kopiowana w całości lub części, transmitowana elektronicznie lub w inny sposób, modyfikowana, linkowana lub wykorzystywana - bez uprzedniej zgody autora tekstu, lub serwisu narybki.net.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Przetłumacz stronę

Losowa Fotka
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Exodus
19-06-2018 21:21
Piękny mecz, mogło być np. 1-15 a było tylko 1-2, trza umieć grać Wink

MatiQ
19-06-2018 19:38
Panowie jestem przerażony tym co się dzisiaj działo, oby to nie był mecz pożegnalny z mundialem..

Semi
19-06-2018 18:27
Chyba masz rację. Smile

Labedziak
19-06-2018 18:21
disa Chyba dziś nikt wyniku nie trafi.

Abramis
19-06-2018 17:53
Polski atak nie istnieje w tym meczu bezradny

Piorek
19-06-2018 17:52
Tragiczna pierwsza połowa w Naszym wykonaniu ... Mam nadzieję, że w drugiej połowie to się zmieni ...

Abramis
19-06-2018 17:51
Cześć, a jednak Polak strzelił pierwszą bramkę Zolta

Semi
19-06-2018 17:50
Marna ta pierwsza połowa meczu. Smile

stan2010
19-06-2018 08:55
Witam Wink

MatiQ
18-06-2018 22:05
Jutro pompowany balonik eksploduje, tylko w jakim nastroju ?1!

47,427,032 unikalne wizyty Original Theme, Athos, by Thomas - Modified into Athos_Grey by Exodus