Październik 20 2018 21:52:52
· Wzdręga
· Zębacz
Przyklej zdjęcie.
Wejdz na strone Kliknij Kliknij na : eigenes Bild anbringen Wybieramy zdjęcie z dysku. Nastepnie zaznaczamy: Ich bestätige...... Wpisujemy adres strony: Link ..... I klikamy na : Auf die pinnwand
Moje wędkowanie z Cuttra
Przygotował - RichiS52

Wyjazd na urlop wędkarsko-turystyczny na wody mazurskie, rozpoczęliśmy z żoną Ireną w niedziele 25.09.11, wyjechaliśmy z Bochum o 6-tej rano, na miejscu byliśmy wieczorem około 23:15, ponad 17 godzin w drodze, tylko z krótkimi przerwami na posiłki.
Droga którą wybraliśmy okazała się jedną wielką budową, w wyniku czego gubi się śruba mocująca błotnik w wózku od łódki, plastykowy błotnik wyciera się całkowicie o oponę, resztki plastyku musiałem wyciąć.

Pierwszą noc spędzamy w łódce, ale jeszcze na lądzie, przed domem teściowej, nie chcieliśmy jej o tej porze budzić, rano po śniadaniu pojechałem do stanicy żeglarskiej w Zielonym Gaju żeby zwodować łódkę, następnie "skok" do Mikołajek wykupić zezwolenie na wędkowanie, cale 125 zł za dwa tygodnie, zajeżdżam jeszcze po piwo i paliwo.
W południe pierwszy wypad na wodę J. Tałtowisko i tam już zostaje na pierwsza noc.

Wieczór i noc były po prostu piękne.
Rano po śniadanku rozpocząłem szukanie ryb drapieżnych w szczególności sandaczy, ale bez skutecznie.
Kilka dni przeszukiwałem znane mi tam miejsca, niestety bez skutku, sandacze nie chcą żerować, albo ich tam zostało już niewiele.....

Caly opis na forum

Wszelkie prawa do całej zawartości Serwisu internetowego www.narybki.net jak i www.narybki.vot.pl są zastrzeżone. Użytkownik ma prawo do pobierania oraz drukowania całych stron lub fragmentów . Żadna część Serwisu nie może być w celach komercyjnych kopiowana w całości lub części, transmitowana elektronicznie lub w inny sposób, modyfikowana, linkowana lub wykorzystywana - bez uprzedniej zgody autora tekstu, lub serwisu narybki.net.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Przetłumacz stronę

Losowa Fotka
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Abramis
20-10-2018 19:00
Cześć Wink

19-10-2018 17:40
Ja właśnie z lasu wróciłem, nogi w dupę włażą, ale opłacało się. Wink Jak obrobię to wrzucę zdjęcie.

Labedziak
19-10-2018 13:28
Witam Wink

MatiQ
19-10-2018 08:01
Cześć, jutro chyba po raz ostatni na grzybki, zobaczymy co tam w trawie piszczy Usmiech

18-10-2018 20:22
Jeszcze przełom października i listopada mam nadzieję na tydzień urlopu nad Bugiem, także nie śpieszę się z tą konserwacją. Frown

Exodus
18-10-2018 20:15
Trza pomału wędki konserwować Wink

18-10-2018 17:56
Za rybami jeszcze nikt nie nadążył. bezradny

krzysiu wedkarz
18-10-2018 14:31
Ale to dziwne.. pogoda wręcz idealna a tu nic.. nawet karpie przestały się spławiać Smile

17-10-2018 17:11
Siemka. Krzysiek, potwierdzam, tylko klenie szaleją i krąpie.

MatiQ
17-10-2018 08:10
Cześć narybkowicze beer

48,900,742 unikalne wizyty Original Theme, Athos, by Thomas - Modified into Athos_Grey by Exodus