Styczeń 23 2018 20:22:01
· Wzdręga
· Zębacz
Przyklej zdjęcie.
Wejdz na strone Kliknij Kliknij na : eigenes Bild anbringen Wybieramy zdjęcie z dysku. Nastepnie zaznaczamy: Ich bestätige...... Wpisujemy adres strony: Link ..... I klikamy na : Auf die pinnwand
Marlin Błękitny
Przygotował Norbert_arab

Mój urlop na Teneryfie zbiegł się z rozpoczęciem sezonu połowu marlina. W głowie miałem już plan wypłynięcia w ocean i złowienie tego potwora.
Od razu po zakwaterowaniu zacząłem się rozglądać za fajną łodzią. Wybór padł na łódź "NO LIMIT'S". Łowiono już z niej wcześniej duże ryby takie jak: rekiny młoty, marliny czy ogromne płaszczki.

Wypłynęliśmy z portu o 9 a łowienie zaczęliśmy z dna. Po pierwszym rzucie zaliczyliśmy dwie makrele. Później złowiłem jeszcze jedną i na tym koniec.
Szyper zaproponował trolling. Zgodziliśmy się bo w ten sposób zyskaliśmy szanse na złowienie czegoś większego.

Po około 15 minutach ogromny kołowrotek zaczął grać a nad wodą pokazało się wielkie cielsko marlina. Usiadłem za wędziskiem i rozpocząłem zaciętą walkę. Po 25 minutach zmienił mnie kompan z Holandii. Trzymał gon z 20 minut i znów ja... Po tej kolejce zacząłem opadać z sił. Kolejna zmiana należy do kolegi z Rosji. W ten sposób stworzyliśmy sobie dobry "team" i ustaliliśmy zmiany. Kilku kolegów, którzy wypłynęli raczej dla relaksu niż dla połowu szyper wygonił na górny pokład.
Mieliśmy też na pokładzie jednego Anglika, który był tak skacowany, że po łowieniu z dna odpuścił sobie całą zabawę i zdychał w kajucie.
Po około 2,5 godzinach ryba się poddała i niestety została zabrana do portu (ale to już nie moja decyzja).

Przeżycie ogromne. Wielkie emocje i zadowolenie.
Później tak się zastanawiałem czy takie ryby powinny być zabierane ale prawda jest taka, że po takiej walce marlin już by nie doszedł do siebie.

Życzę Wam wszystkim złowienia "RYBY ŻYCIA". Ja już swoją złowiłem i z tego najbardziej się cieszę.

Temat na forum

Wszelkie prawa do całej zawartości Serwisu internetowego www.narybki.net jak i www.narybki.vot.pl są zastrzeżone. Użytkownik ma prawo do pobierania oraz drukowania całych stron lub fragmentów . Żadna część Serwisu nie może być w celach komercyjnych kopiowana w całości lub części, transmitowana elektronicznie lub w inny sposób, modyfikowana, linkowana lub wykorzystywana - bez uprzedniej zgody autora tekstu, lub serwisu narybki.net.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Przetłumacz stronę

Losowa Fotka
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Semi
23-01-2018 19:06
Wiosła nie wziąłem. Wink

23-01-2018 18:38
To trza było z kry łowić Wink

Semi
22-01-2018 20:37
Siemka. Dupa z wędkowania wyszła. Dowaliło śniegu po kolana i Bugiem kra płynie. Smile

Abramis

Ja też obstawiam brąz Wink

Abramis
21-01-2018 15:34
Cześć Wink Ja obstawiam dziś w najlepszym wypadku 3-cie miejsce (-)

MatiQ
21-01-2018 13:35
Exodus, dobre Cool

stan2010
21-01-2018 10:04
Ważne chęci des

21-01-2018 08:14
To zobacz jak skaczą Wink https://www.youtu...uW
k&t=

44,211,943 unikalne wizyty Original Theme, Athos, by Thomas - Modified into Athos_Grey by Exodus